Wednesday, April 16, 2014

Alhamdullilah....tukar angin....yeah2

Salam...

Post ni dah lame sbnrnye tp x smpt nk publish...hehehe...
Alhamdullilah sgt2 dah dpt keje lain....gaji pun tinggi dr kt sini....xpelah klu sikit pun lame2 naik jgk kan? yg pntg kene byk2 bersabar k, bende baru mcm2 nk kene belajar....harap aku lebih tabah kt tmpt baru nti...
InsyaAllah bln 4 nti start lah keje kt tmpt br, skng nk belajar bawak kereta dulu lah....nti sng sikit nk pg keje...hehehe....kwn2 doakan aku tabah k menempuh segala dugaan yg mendatang....harap2 aku dpt sesuaikan diri kt sane dgn cpt....sbnrnye aku tkt jgk nk tukar keje tp aku taw peluang mcm ni dtg hanya sekali lgpun aku ni dah lah x terror speaking selalu fail time interview....ni dah dpt alhamdullilah....

Aku happy giler mase dieorg call semlm taw, x taw nk ckp ape....seronok sgt taw....sume org yg aku tye suruh aku pg sane, kt sane ok dieorg ckp....aku tye kakak aku, best fren aku & husband aku sume bg semangat suruh pg....aku harap kt sane akan lg ok k....

P/s: Kwn2 tlg doakan aku k...


Sekian....

No comments:

Post a Comment